2017. szeptember 11., hétfő

Gabi és Norbi esküvője Szekszárd, Bodri pincészet 2017. szeptember 2.


Erre az eseményre is örömmel mentem, hiszen szülőföldemre hívtak szószólónak. Gabi tanúja régi jó barátom, és ennek köszönhetően kaptam a felkérést a lakodalom levezetésére. Az időjárás nem volt kegyes hozzánk, mert szemerkélt az eső, ezért  sok mindenben kellett ad-hoc másként dönteni. Na de ez nem befolyásolta hangulat alakulását. Az esemény különleges volt a maga nemében, hiszen Norbi felvidéken született hazánk fia, aki Magyarországon járt egyetemre és itt ismerkedett meg Tolna vármegye egyik gyönyörű leányzójával. Mint vőfélynek is egy különleges érzés volt egy ilyen nem mindennapi ceremóniát levezetni.
Szóval annak rendje, módja szerint jó tolnai szokás szerint verbális szócsatába keveredtünk a násznagy úrral a kikérés során. Aztán arany beszólás volt részemről, hogy szánják meg szegényt, mert átúszta a Dunát Komáromnál hosszában:-) a lányért:-). 
Az egyházi szertartást a lánykérés után a szekszárdi Béla téri templomban tartották meg. Kifelé jövet elmaradt a közös fotó és a csokordobás, mert elkezdett egyre jobban esni az eső. A polgári szertartás előtt a pincészetben volt bőven idő a családi fotózás bepótolására. A polgári szertartást a Bodri pincészet pincekápolnájában rendezték meg, amely nagyon jó hangulatban telt el. Majd gratuláció és csokordobás következett. A vacsora pontosan a koreográfia szerinti időben kezdődött el. A fogások magukért beszéltek. Az ételek minősége kifogástalan, a felszolgálás pedig első osztályú volt.
Vacsora végén a nyitó táncra egy különleges koreográfiával készültek a friss házasok, hogy bemutassák ország-világ előtt az eseményt. Nagy tapsvihar, majd kisvártatva egy csapatépítő játék kíséretében rögtön megtelt a tánctér. A zenét Németh Attila, alias Dj. Fido szolgáltatta. A partimesterünk rászolgált eme a jelzőre, hiszen nagyon jól válogatta össze a zenéket, úgy hogy minden korosztálynak tudott zenét szolgáltatni, így nem csak a barátok, hanem az idősebb korosztály is megtalálta magának a szórakozás lehetőségét. Szinte végig táncolta a násznép az egész estét. Sőt olyan jól ment a buli, hogy a torta tervezett felvágás időpontját is, alárendelve a jó hangulatnak eltoltuk vagy fél órával. Következő blokk végén a gyertyafény keringővel távozott körünkből az ifjú pár, majd a menyecsketánc következett. A párunk az esküvő előtt költözött saját otthonba, így a háztartás teljessé tételének szimbolizálása érdekében egy lakást formázott az ajándék doboz, abba lehetett bedobni az ajándékba szánt borítékokat. Milyen jó ötlet!
Aztán némi pénzsöprést követően, hogy reggelig bírja a násznép a bulit, vacsora következett. Annak végén, pedig a vőfély egy szép pohárköszöntőt mondott az ifjú párnak búcsúzóul, úgyhogy mindenkit meglepett ezzel a verssel, főleg a felvidéki magyar vendégeknek jelentett igazán különleges élményt. Erről egy előző írásomban már megemlékeztem.
Hogy milyen volt a lagzi? Szerintem szenzációs, azaz nem volt olyan vendég, aki nem arról írogatott volna Facebookon, hogy milyen szép élményben volt része Gabi és Norbi esküvőjén. 
Búcsúzóul minden jót kívánok nektek! Vigyázzatok egymásra, és hát gólya híreket szeretnék olvasni!

Én így láttam az esküvőtöket Laták János, alias Jani vőfély.







3 megjegyzés:

  1. Köszönöm a dicsérő megemlítést :) Az esküvő minden percét imádtam :) tényleg szenzációs este volt!

    VálaszTörlés
  2. Mi is nagyon szépen köszönjük a szép szavakat! A hihetetlen hangulathoz hihetetlenül jó vőfély és DJ is kellett! Ezer hála hogy a nagy napunkat ilyen jól összetartottad, szórakoztattad a násznépet és figyeltél mindenre! Nagyon szépen köszönjük!

    VálaszTörlés
  3. Dj. Fido, én a tényeket írtam le☺. Most találkoztam veled először, jól tudtunk összedolgozni. Én odacitáltam a nésznépet a parkettre, te meg alájuk adtad a lovat☺☺☺. Szerintem így kell ezt csinálni. Idén Te vagy a harmadik DJ akivel jól tudtam kooperálni!.

    VálaszTörlés