2020. augusztus 5., szerda

Noémi és Gergő remek hangulatú esküvője a Csolnok melletti Pollushof panzióban 2020. július 18-án

Noémivel és Gergővel, Hurai Attila ceremóniamester barátomon keresztül ismerkedtem meg. Sajnos ő már foglalt volt, így gondolt rám, és engem ajánlott a fiatalok figyelmébe, külön köszönettel tartozom érte.


A vírustól való félelem, felborította a lakodalmas rendet Magyarországon. Azonban Gergő bízott a szerencsében, és nem tervezték át a lagzi időpontját, hanem az eredeti időpontnak megfelelően szervezték meg. Neki volt igaza, mert akivel együtt szerettek volna ünnepelni, mindenki jelen tudott lenni az esemányen, akár Belgiumból is hazajött erre a családi ünnepre. A találkozásaink alkalmával szorosabb kapcsolat alakult ki közöttünk,  így könnyű volt közös nevezőre jutni az események megszervezésében. 

Eljött az a bizonyos nagy nap, amely egy kicsit borongós és hűvös volt. Mondtam a párunknak, hogy ennek nagyon kell örülni, mert a vendégek nem fáradnak el a nagy melegtől, könnyebben fognak mulatni. És valljuk be őszintén a borongós időben szebb fotók készülnek. 

A helyszínül választott Pollushof panzió, jó választásnak bizonyult, mivel egyrészt a helyszín gyönyörű, a kiszolgálás jó színvonalú, és a vacsora minősége pedig egyenesen kiváló volt. 


A vendégvárás végén elindultunk a dorogi katolikus templomba a vőlegény vezetésével. Amikor a vendégek helyet foglaltak a templomban és a vőlegény is már az oltárnál állva várta a kedvesét. Pontban 16 órakor lépett be Noémi az édesapjával a templomba. Menyasszonyunk gyönyörű ruhába öltözttette magát Gergő tiszteletére. Gergő, pedig egy nagy szép virágcsokorral viszonozta szerelmének az Ő tiszteltét iránta.


A szertartást követően a násznép visszatért a panzióba, ahol egy csodálatos polgári szertartásnak lehettünk szem-, és fültanúi. Az üde zöld környezet, az anyakönyvvezető tartalmas köszöntője, mind-mind hozzájárultak ahhoz, hogy az ifjú pár fogadalomtétele emlékezetes maradjon. 

A polgári szertartást követően a pezsgős gratulácó következett, majd a családi fotózásokra kerítettünk időt. Aztán a csokordobás, és a harisnyakötő eldobás sem maradhatott ki az események sorából. 



Párunk megnyitotta a lakodalmat a lepedő kivágással. Szép pillanat volt, amiről ez a kép bőven árulkodik:-).



 Egy kalácsot eltörtek, aztán nemsokára a vacsora következett. 


Gergőt felkértem egy pohárköszöntő megtartására. Örültem, hogy nem szokványos gondolatsort osztott meg a násznéppel. 

A Vacsora nagyon finom volt. Az üzletvezetőnek jeleztem, hogy a leves nem "műcsírkéből" van, hanem igazi. Erre egyet mosolygott. Náluk mindig ilyen, de én még nem jártam itt:-) - válaszoltam-. A főétel is bőséges volt. Megkértem párunkat, hogy etessék meg egymást. Íme a bizonyíték, hogy gondos férj és gondos feleség lett belőlük.



A vacsora elfogyasztása után, a Mr & Mrs játékkal egy kicsit felráztam a közönséget. Aztán a nyitó táncra került a sor. Ezt követően a házaspáros táncra invitáltam a nagyérdeműt. Bizony voltak bőven ötven év házasságot maguk mögött tudható párok is, akik nagyon frissen táncoltak a DJ által nyújtott zeneszámokra. Öröm volt látni ezen pillanatokat. Aztán a első zenei etap lezárását követően felszeletelte párunk a menyasszoyni tortát. 



A menyasszonyi torta elfogyasztása után a " 7 magyar vezéres" játékot vetettem be, amelyet nagy nevetés követett. Gergő elmondása szerint szenzációsra sikerült. Nekem sikerült a barátait "megregulázni", és megitatni hivatalból:-). Magam részéről is úgy értékelem, vevő volt erre a közjátékra, mind a közönség, mind maguk a barátok, akik részesei voltak az eseménynek.
Beindult újra a buli. Mivel elég nagy volt a korosztályos szórás a násznép soraiban. A Dj-nek fel kellett kötni a nadrágot, hogy gördülékenyen menjen a táncmulatság. Sok-sok zenei stílust hallhattunk így mindenki megtalálhatta a maga igényének megfelelő zenei irányzatot. 

Az ifjú pár a menyecske tánc előtt még a gyertyafény keringőt eljárta. Majd visszavártuk őket a menyecske táncra.


Az éjféli menycseketánc után újra a táncparkettre invitáltuk a násznépet. És ekkorra ébredtek fel a vőlegény barátai. Aztán átvették a kezdeményezést a táncparketten. És ment a buli reggelig. 

Úgy értékelem, hogy bő négy hónap kihagyás után jó volt újra egy esküvőn karmesterként szolgálni. Jól éreztem magam, és jó szájízzel köszöntem el Noémitől és Gergőtől. 

Mit kívánok nektek: bőséges gyermekáldást és egy életen át tartó kitartást egymás mellett.

#Laták János, alias Jani vőfély így látta az esküvőtöket a Pollushof panzióban 2020. július 18-án Csolnokon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése