2018. szeptember 13., csütörtök

Lia és Laci családias esküvője Aquamarina rendezvényhajón, 2018.augusztus 31-én.

Mivel kezdjem, ezen beszámolómat? Laci és Lia a szomszédaim, pontosabban én nem lakom ott, de lakásaink egymás mellett vannak. Májusban a lakógyűlésről eljövet, kérdezte meg Lia, leszek e vőfélye? Mert hát engem nehéz meginterjúztatni, mert jövök-megyek meg sem állok. Persze, csak mikor lesz, volt a viszont kérdés. Hát ők augusztus 31-ét nézték ki. Mondtam rendben, de az igazsághoz tartozik dupla hétvégi fellépéseket ritkán vállalok, mert nagyon fárasztó. Aztán a nyáron egy este leültünk beszélgetni az elképzeléseikről. 
Elérkezett az augusztus 31.-e, amikor is a patinás XII. kerületi Barabás villában kimondták a boldogító igent. 

Volt közös fotó, csokordobás, harisnyakötő eldobás meg miegymás, ami ilyenkor szokás. Aztán elmentünk a Római partra, ahol az Aquamarina hajón megünnepeltük a korábban kimondott, én a tied, te az enyém fogadalmat:-). 


A vendégeket egy bárhelységben fogadta a párunk, majd kisvártatva elindultunk abba a rendezvényterembe, ahol megterítettek Lia és Laci vendégseregének. 


Egy keresztbe kötött szalag jelezte, hogy a pár a masni kioldásával nyitja meg a lakodalmat. Majd Abonyi Attila Dj. elkezdte a zenét tolni, aminek folytán rögtön tele lett a terasz, ahol is maga a táncmulatság zajlott. 


Jó, hogy kint tartotta a bulit a pár, mert elég meleg volt bent az étteremben, a terasz viszont, ahol járt a levegő kellemes klíma volt. Aztán vacsora következett, ami nagyon ízletes volt és a végén desszertként somlói galuska zárta a menüsort. 


A párunk megnyitotta a táncmulatságot egy begyakorolt koreográfiára, majd buli elkezdődött. És Attila barátunk nyomta a zenét, nem is akár hogyan. Sőt a parton is elkezdtek táncolni az "ingyen bulira" az arra sétáló emberek. 


Nehéz volt azt mondani a társaságnak, hogy stop, mert következett a menyasszonyi torta, amelyet felszolgáltak. Nos Lia és Laci felszeletelte a tortát, amelyet jóízűen a násznép elfogyasztott. Újra beindult a táncmulatság, és elérkezett a menyasszonytánc ideje, azt pedig követte a gyertyafénykeringő. Átöltözött a párunk, ami után egy elköszönő verset mondtam nekik, amin egy jót derült a közönség. Az elmaradhatatlan vonatozás következett, ennek hatására buliztunk egy nagyot. Nagyon jól sikerült az este, jól összehangoltuk Abonyi Attilával a műsort, és a táncmulatságot. Mivel készültem a szombati nagy esküvőre, így éjjel egy órakor el kellett mennem, hogy aludjak egyet, mert aznap Szekszárd közelében frissen, és kipihenten álljak a következő ifjú pár rendelkezésére. Abonyi Attila kérésemre eljátszotta ismét a Holnap hajnaligot...., amiért külön hálás vagyok Neki. Ez a Neoton dal a szívem csücske.

Azt kívánom Nektek Lia és Laci, hogy ilyen vidáman fogjátok fel az életet, mint amit ott tapasztaltam. Laták János, alias Jani vőfély én így láttam az esküvőtöket.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése