2018. augusztus 29., szerda

Ramóna és Gábor super jó esküvője Zalaszentgrót, 2018. augusztus 11.



Hogy is kezdjem el ezt a beszámolómat? Ramóna és Gábor néhány évvel ezelőtt láttak egy esküvőn "tevékenykedni", és amikor eldöntötték összeházasodnak megkerestek.
Tavaly december végén egy szekszárdi kávézóban beszélgettünk a terveikről, aztán megállapodtunk abban, amikor legközelebb hazajönnek külföldről, akkor a koreográfiát részletesen megbeszéljük. "Ember tervez, Isten végez", mondja a közmondás, hát mi is így jártunk, mert Gábornak az Egyesült Államokba kellett utaznia kiküldetésre, így a koreográfiát a Messengeren keresztül beszéltük meg idő hiányában. Korábban érkeztem Zalaszentgrótra, majd egy kis terepszemlét tartottam hamarjában a Fiáker étteremben. Egy utolsó gyors egyeztetést követően, elkezdtük a kikérést. Gábor is, mint megannyi vőlegény akadályba ütközött a kikérés során, nem kapta meg az első szóra a menyasszonyt. Szóval az álmenyasszony lehetőségét elvetettük, sőt a találós kérdés megoldása is döcögve ment:-). Szó, ami szó pártában sem akarta hagyni Ramónát a tanú, így engedett a nyomásnak és kiadta a menyasszonyt, mint minden ilyen esetben "happy end" lett a vége. Átsétáltunk a templomba, ahol a plébános úr összeadta kedves párunkat. Majd gratuláció, közös fotó és csokordobás következett.

Visszatértünk a Fiáker étterembe, ahol az ajtóra egy nagy masnit kötöttek, mondván a "nulla napos" házaspár a masni kioldásával adjon jelet a lakodalmi mulatság megnyitására. Eközben kapott Ramóna és Gábor egy-egy szelet kenyeret, majd kedvükre megsózták (jelképezve mennyire szeretik egymást), majd megetették egymást igen sós kenyérrel, és kértünk egy csókot, hogy hát az élet nem mindig édes, a sósat is el kell viselni. Hogy ne szomjazzanak kaptak egy kis vizet is:-).
Bementünk az étterembe, először pezsgős pohárköszöntő, majd kalácstöréses játékkal fokoztuk a hangulatot. A koreográfia szerint időben kezdtük a vacsorát. A vacsora szenzációs volt, svédasztalos megoldással, így mindenki azt evett, amit szeretett volna. A kiszolgálás magas színvonalú volt, és amit én korábban még nem láttam, pálinka szökőkút volt az ifjú pár meglepetése a vendégek számára. A látvány lenyűgöző volt, az illat csodálatos. Csoportosultak is a vendégek az asztal köré időről-időre. Gábor bevallása szerint, a pálinka szökőkút ötlete döntötte el a lakodalom helyszínét:-).


A vacsora után nagy várakozással tekintettünk a nyitótánc elé. A nyitótánc során bebizonyította párunk, hogy tud táncolni.


Majd egy játékkal elindítottuk a táncmulatságot, aztán nagyon hamar telt ház lett a táncparketten. A meleg ellenére is, remek hangulat alakult ki zenekari segédlettel.

A zenekar nagyon igényes zenét játszott, amely találkozott a nagyközönség igényeivel.  A menyasszonyi tortát némi késéssel hoztuk, mert annyira ment a buli, hogy nem akartam félbeszakíttatni.


Aztán a hét vezéres játékkal beloptam magam a násznép szívébe, hiszen  olyan vezéreket sikerül kiállítanom, akiknek nagyon tetszettek a mondókák, amit körítésnek mondtam. Sőt utána játék sem kellett, mert a vendégek azonnal táncolni kezdtek. Éjfél előtt gyertyafénykeringővel elment átöltözni a párunk, majd visszatértek új ember és új asszonyként a menyecsketáncra.


A tánc után az éjféli vacsora következett, amit a vendégek jóízűen elfogyasztottak. Az éjfél utáni bulit egy elköszönő verssel indítottuk, amely során a - gépészmérnök végzettségű- új emberünk műszaki tudásának kiegészítése céljából, használati utasítást kapott az új robogója bejáratásának titkairól. A buli szó szerint reggelig tartott. Bevallom őszintén én is nagyon jól éreztem magam, és én voltam az egyik utolsó vendég. Sőt az ifjú pár kérésére, reggel koccintottunk a szökőkútból. Ilyet nem szoktam csinálni, de kérésüket teljesítve ittam az egészségükre. Ramóna és Gábor az esküvőtök nagyon-nagyon jól sikerült. Magam részéről úgy értékelem a lagzit, hogy csillagos ötös! Persze, a Ti hozzáállásotok is mintaszerű volt, a vendégeitek szerettek táncolni, sőt a zenekarotok is kiváló volt. Mi kell még? Egy jó helyszín, szerintem az is megvolt.

Legyetek boldogok, néha adjatok magatokról füstjelet a facen, hogy lássam nem hiába mentem az ország másik végébe szószólónak! Laták János, alias Jani vőfély így látta a lakodalmatokat. 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönjük a csodás beszámolót! Nagyon jó, így összefoglalva a Mi Nagy Napunkról olvasni, meg is könnyeztem 🙂❤️! Egy élmény volt az egész nap és köszönjük, hogy ilyen szuperül és problémák nélkül telt az augusztus 11e, mivel ebben te nagyon sokat segítettél nekünk! Vendégeinktől csupa pozitív visszajelzést kaptunk Jani Vőfélyről!!! További ilyen szuper bulikat kívánunk neked és a leendő pároknak akik téged választanak!😉Most el robogunk 😜de majd jelentkezünk még!😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ramóna, köszönöm az elismerő szavakat, nagyon örültem a sikeres lebonyolításnak.

      Törlés
  2. Kedves Jani vőfély! Szeretnék ezúton is köszönetet mondani az esküvő és a lakodalom lebonyolításáért. Bevallom őszintén, megijedtem, amikor megtudtam, hogy vőfély is lesz, mert nem voltak egyértelmű pozitív tapasztalataim ezen a téren. Te azonban erre sikeresen rácáfoltál. Nagyon tetszett, ahogy kézben tartottad az eseményeket, igazi ceremóniamesterként megláttad, mikor kell instruálnod a násznépet és mikor kell minket nyugodtan, felhőtlenül mulatni engedni. Nem zavartad meg a vigasságot felesleges játékokkal, nem zökkentetted ki a társaságot a lendületből, ugyanakkor nagyon jó érzékkel segítettél a koreográfia időbeosztásának tartásában. A hangulat fantasztikus volt, ezt, úgy gondolom, Neked is köszönhetjük. Nagyon hálás vagyok, hogy ilyen szép és jól szervezett napot ajándékoztál ennek a csodálatos párnak, akiket mi nagyon- nagyon szeretünk. Még egyszer köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Önnek az őszinte gondolatait. Ha mondhatom én is nagyon jól éreztem magam, mint a násznép. Ritkán maradok a végéig, de ezt most jóóóóóóó szívvel tettem:-). Még 1x köszönöm!

      Törlés